Projektowanie graficzne jest kluczowym elementem budowania wizerunku firmy i podstawą komunikacji marketingowej nowoczesnej firmy. Dobrze zaprojektowane elementy identyfikacji wizualnej firmy, wspierają wizerunek marki i pozytywnie zapisują się w podświadomości klienta. Odpowiednio dobrane poszczególne jej elementy tj. logo/logotyp, kolorystyka czy dobór fontów dają końcowy efekt w postaci atrakcyjnej, korzystnie rozpoznawalnej marki, wzbudzającej zainteresowanie oraz zaufanie. W sposób kluczowy wpływają na to jak postrzegana jest firma przez swoich klientów i partnerów biznesowych. To projekt graficzny logo sprawia że firma jest rozpoznawalna, jednocześnie ten prosty znak graficzny może odzwierciedlać wartości i osobowość firmy budząc pozytywne skojarzenia i poczucie zaufania do marki. Odpowiedni dobór kolorów w projektowaniu graficznym może wywoływać szereg emocji i skojarzeń a ich symboliczne oddziaływanie może odzwierciedlać charakter firmy. Właściwy dobór fontów czyli typografia jest podstawą wizerunkowej spójności marki. Świadomy dobór kroju pisma decyduje o czytelności i powinien być dostosowany do komunikatu, jaki firma chce przekazać. Ważnym elementem projektowania graficznego jest uzupełnienie wizualnej strategii marketingowej firmy jest projektowanie graficzne materiałów marketingowych: wizytówek, folderów, ulotek, plakatów, rollupów, banerów internetowych na potrzeby social mediów, a także ubiorów czy identyfikatorów pracowników. Odpowiedni dobór kolorów, fontów wzbogacony o spersonalizowane infografiki, piktogramy i ilustracje ułatwiają podjęcie decyzji przez klienta, a tym samym wpływają na przyjazny w odbiorze przekaz budujący zaufanie. Tylko kompleksowe myślenie o projektowaniu graficznym identyfikacji wizualnej będzie stanowiło o sile jej oddziaływania i sukcesie strategii marketingowej marki. Spójność jest kluczowym elementem projektowania graficznego w tworzeniu tożsamości wizualnej firmy. Wszystkie elementy graficzne powinny być konsekwentnie zaprojektowane, aby budować jednolity i rozpoznawalny wizerunek. Tworzone przez nas projektowanie graficzne ma charakter określony z uwzględnieniem analiz, celów marketingowych i biznesowych Waszej firmy. Proces projektowy zaczynamy zawsze od dokładnego wywiadu z klientem, by poznać jego potrzeby i oczekiwania, dlatego decyzje projektowe opieramy na danych dostarczonych od klienta. Pierwszym krokiem jest analiza i zrozumienie firmy, jej misji, celów i wartości. W kolejnych określamy cele projektu, sięgamy po analizy rynkowe i konkurencji, żeby następnie stworzyć dokument projektowy (brief) który zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące projektu, takie jak cele, grupa docelowa, budżet, terminy, itp. Następnym krokiem jest stworzenie ogólnych koncepcji projektowych które po wspólnych konsultacjach rozwijamy szczegóły projektu. Projektowanie graficzne wizerunku firmy to proces, który wymaga staranności, kreatywności i uwzględnienia unikalnych cech firmy dlatego umiejętności naszych projektantów są poparte wieloletnim doświadczeniem i potwierdzone przez wyższe wykształcenie artystyczne. Nasze portfolio projektowania graficznego uzupełnione jest o projektowanie opakowań i pudełek.
Zapraszamy do kontaktu.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.